Klantgericht innoveren door middel van design thinking methodes
Klantgericht innoveren, ook wel service design genoemd, is een pragmatische, creatieve en bovenal klantgerichte methode om nieuwe diensten te ontwerpen.
Door goed de behoeften van klanten te snappen kom je op nieuwe diensten, die naadloos op de behoeften van je klanten aansluiten. De traditionele manier van producten en diensten ontwikkelen neemt vaak veel meer tijd in beslag voordat het de markt bereikt, waardoor de relevantie en actualiteit vaak verloren gaat.
Beweeg jij mee met de wensen van jouw klant?
Klanten zijn in beweging. Hun behoeften en wensen veranderen daardoor. Sluit jouw dienst nog aan op de nieuwste ontwikkelingen bij jouw klant? Door klantgericht te innoveren blijf je voldoen aan de wensen van je klanten, wat tot een stuk loyaliteit leidt. En loyale klanten zorgen voor nieuwe klanten…
Door klantgericht te vernieuwen ben je als organisatie bovendien veel efficiënter bezig. Wanneer jij je nieuwe producten of diensten tijdig toetst bij klanten, leer je sneller en dus optimaliseer je sneller. Je blijft up-to-date!
Wil jij ook meebewegen met de behoeften van je klant?
Dan is deze 2-daagse training wat voor jou en ga je aan de slag onder leiding van een professionele service designer!
Trainingsdatum: in overleg
Kosten: op aanvraag
Locatie: in-company