Podcast: Transforming childcare – design insights from Barbara van Duin
In de podcast van The CX Goalkeeper deelt customer journey expert Barbara van Duin CCXP haar ervaring met betrekking tot innoveren en klantgericht werken. Ze doet dit aan de hand van een interessant voorbeeld uit de praktijk, over de transformatie van kinderopvang.
Barbara vertelt over de uitdaging van het verkrijgen van inzichten in de klantervaring van kinderen van 8 jaar en ouder – en over hoe het ontwerpen van zo’n customer journey tijd en geduld kost. Haar voorbeeld geeft mooi inzicht in hoe gericht een klantreis opgezet kan worden om de beleving van de klant in kaart te brengen en te verbeteren.
Mis de top 3 learnings, quotes en golden nugget aan het einde niet. Luister, like en deel deze podcast!
in-Novation
Barbara van Duin helpt organisaties om, in samenwerking met hun medewerkers en klanten, weer ondernemender te worden, zelf na te denken en te vernieuwen – “in-Novation”.
Meer weten over de mogelijkheden van klantreizen en klantgerichte trainingen voor jouw bedrijf? Neem gerust contact met ons op!
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)