Technologie moet ons leven gemakkelijker maken
Een online event door CXPA Zwitserland
Leer meer over hoe technologie het leven van de klant écht kan vereenvoudigen.
Tijdens dit gratis online evenement spreekt Alexander Nelles, Chief Information Officer van Kantonsspital Winterhur, over het belang van een sterke verbinding tussen de verwachtingen van de klant, de bedrijfsvoering, en IT.
Doe mee op donderdag 7 december 2023, van 17:30 – 18:30 CET, en leer!
Je krijgt de kans om Alexander vragen te stellen, deel te nemen aan discussies en waardevolle kennis op te doen.
Oplossingen voor klantervaringen ontwikkelen
Alexander heeft een indrukwekkende staat van dienst in het ontwikkelen van oplossingen die bijdragen aan een goede klantbeleving, waarbij hij rekening houdt met elk klantcontactpunt, de cross-channel reis en de diepgaande behoeften van klanten. Voorwaarde is goed luisteren naar klanten, wat bedrieglijk eenvoudig lijkt, maar eigenlijk heel complex is.
Reserveer nu je plek en neem deel aan het gesprek over hoe technologie het leven van onze klanten gemakkelijker kan maken!
Dit evenement staat open voor iedereen die geïnteresseerd is in klantbeleving (CX) en geïnspireerd wil worden om klanten, patiënten en medewerkers centraal te stellen in hun organisatie en activiteiten.
Datum: donderdag, 7 Dezember
Tijd: 17:30 – 18:30 CET
Locatie: Online
in-Novation en Customer Experience
Barbara van Duin werkt en woont in Nederland en ondersteunt de Zwitserse chapter van de CXPA bij het uitbouwen van de CX community en vakgebied in Zwitserland.
Ze helpt organisaties om, in samenwerking met hun medewerkers en klanten, weer ondernemender te worden, zelf na te denken en te vernieuwen – “in-Novation”.
Door te luisteren en zich in te leven, maar ook door te durven experimenteren, slagen Barbara en haar team erin om bedrijven weer in beweging te krijgen. Wil je meer weten? Neem gerust contact met ons op!
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)