Met klantreizen beweging creëren bij de overheid
Gebruiker Centraal
Gebruiker Centraal is een community van en voor mensen die werken aan de dienstverlening of communicatie van de overheid. Gebruiker Centraal stelt zich als doel een overheid die duidelijk communiceert en bruikbare diensten levert aan iedereen.
De expertise van in-Novation als het gaat om training en ontwikkeling van werken met klantreizen
Barbara van Duin en Susan van Wijk werken vanuit hun expertise en brede ervaring hard aan een steeds meer klantgedreven overheid. Met verschillende initiatieven helpen Barbara en Susan medewerkers bij de overheid om meer vanuit klantperspectief te werken. Klantreizen zijn daar een belangrijk instrument voor.
Voor Gebruiker Centraal gaf Barbara in 2023 voor de eerste keer de Training Klantreizen tijdens de Training Gebruiker Centraal. Deze training hebben ze verder vervolgens ontwikkeld en verrijkt met meer praktische oefeningen, een e-learning en een coachingconcept, om deze breder aan te kunnen bieden aan overheidsprofessionals.
Barbara:
“Een van de belangrijkste instrumenten om vanuit klantperspectief te kunnen werken is de klantreis. Deze helpt om op een systematische manier te noteren wat iemand doet om zijn doel bereiken en te begrijpen hoe dit ervaren wordt. Door de klantreis snap je hoe de wereld voor de klant eruitziet, hoe iemand zich voelt en wat hij/zij op dat moment nodig heeft.”
Een selectie van onze klanten
Wil je meer weten over wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op!