Customer journey mapping – ook iets voor jou?
Customer journey mapping training
Opnieuw heeft een groep enthousiaste professionals onder begeleiding van Barbara van Duin en Carmen Philips onze online training customer journey mapping succesvol afgerond. In het virtuele klaslokaal van in-Novation hebben de zes deelnemers, vanuit alle hoeken van het land, geleerd hoe je een customer journey mapt. Ze hebben geleerd deze methode niet alleen offline, maar ook online toe te passen.
Gefeliciteerd!
Frences Klappe (Gemeente Oldambt), Efred Tolsma (Gemeente Oldambt), Jelle Berrevoets (Focus Feedback) en Inge de Kok (Focus Feedback), Babette Savelkouls (Leaseplan), Ron de Bos (de Bos Consulting), van harte gefeliciteerd. En nu is het een kwestie van gewoon doen!
Voor sommige deelnemers was de online training Customer journey mapping nieuw, anderen kwamen voor een opfrisser en hadden hele specifieke leerdoelen en vragen. Door bewust met kleine groepen te werken is er binnen onze trainingen altijd ruimte voor persoonlijke aandacht en groei.
Enkele quotes van onze deelnemers:
- Een interactieve workshop, gegeven door gedreven “docenten”, die met veel kennis van zaken het belang, doel en enthousiasme van het vak over weten te brengen.
- Fijn dat we eerst even zaken ophaalden maar wel snel tot de kern kwamen.
- Online leren en oefenen gaat prima, zeker als de groepjes niet zo groot zijn.
- Leuke training die energie geeft en “food for thought” hoe je nog beter de klant centraal zet én anderen actief betrekt in dat proces.
- Ik heb met name praktische tips meegenomen die ik toe ga passen, zoals bijvoorbeeld de peak end rule.
Customer journey mapping, iets voor jou?
Als customer journey mapper leer je om in korte tijd de klantbeleving te visualiseren, te begrijpen en hierover te communiceren. 24 professionals zijn jou voor gegaan in het volgen van deze online training. Schrijf je snel in als geïnteresseerde – de volgende online trainingen staan gepland voor december en januari, afhankelijk van het aantal inschrijvingen. De effectieve trainingsdata zullen we in overleg vastleggen.
De waarde van een online training
Als professional wil je up-to-date blijven. De wereld om ons heen verandert snel en de wensen van klanten evenredig. Door trainingen te volgen blijf je op de hoogte van de nieuwste inzichten en technieken. Je blijft scherp en hebt oog voor de laatste ontwikkelingen. Daarnaast is het volgen van een online training natuurlijk ook gewoon heel leuk en leerzaam. Nieuwe kennis motiveert!
Meer weten over de online training Customer journey mapping?
Klik HIER voor meer informatie.
Zien we jou bij de volgende training?
Wij hebben er nu al zin in!
Carmen Phillips
Customer Experience Trainer & Coach
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)