Training Gebruiker Centraal voor overheidsprofessionals
Als overheidsprofessional jezelf verder ontwikkelen op onderwerpen zoals klantreizen en andere thema’s die leiden tot een inclusieve en toegankelijke dienstverlening. Past dat bij jou? Dan is deze 4-daagse training, georganiseerd door Gebruiker Centraal, een unieke kans voor jou.
De training “Klantreis”
Barbara van Duin en Susan van Reekum geven namens RVO, KVK en verschillende overheidsorganisaties de training ‘Klantreis’. Het is een klantreistraining voor medewerkers binnen de overheid.
De training is ontwikkeld in co-creatie met diverse overheidsorganisaties. Je leert hierbij aan de hand van een mix van theorie en praktijk alles over het begrijpen van de gebruiker en over het samenwerken aan een verbeterde inclusieve en toegankelijke dienstverlening.
Over deze 4-daagse training Gebruiker Centraal
De 4-daagse training “Gebruiker Centraal” vindt plaats gedurende vier weken, met elke week één dagsessie in de maand juni. De onderwerpen die tijdens de sessies worden behandeld zijn:
- Klantreis: ‘Klantreizen binnen de overheid’
- Inclusief Gebruikersonderzoek: ‘Op weg naar Inclusief Ontwerp’
- Digitale Toegankelijkheid: ‘Breng digitale toegankelijkheid naar een volgend niveau’
- Begrijpelijke Taal: ‘Communiceer direct duidelijk met het juiste klantinzicht’
Voor ieder onderwerp staat één trainingsdag. Je volgt als deelnemer alle vier de dagen en leert zodoende over alle belangrijke onderwerpen voor een inclusieve en toegankelijke dienstverlening. Zo kun jezelf verder ontwikkelen, je organisatie verder brengen en de overheidsdienstverlening voor de gebruiker verbeteren.
De trainingen zijn kosteloos, vooropgezet dat de deelnemer aan alle trainingsdagen deelneemt.
Voor wie is de training bedoeld?
De training “Gebruiker Centraal” is bedoeld voor professionals die bij overheidsorganisaties, zoals gemeenten, provincies, waterschappen, etc. werken en die bezig zijn met inclusieve en toegankelijke dienstverlening.
De training biedt deelnemers inhoudelijke verdieping op de vier onderwerpen én een netwerk van professionals die – net als jij – de gebruiker centraal willen zetten.
Theorie en praktijk wisselen zich tijdens de training af, waarbij in subgroepen gewerkt wordt met herkenbare en eigen voorbeelden, zodat de deelnemer het geleerde direct op het werk in de praktijk kan toepassen.
Meld je nu aan
Werk jij binnen de overheid of een overheidsinstantie? Ben je al actief op het klantgericht werken en zoek je verdieping? Dan past deze training bij jou!
Je kunt de 4-daagse training “Gebruiker Centraal” op twee verschillende locaties volgen: de Boekenberg in Spijkenisse of de Turmac Cultuurfabriek in Zevenaar.
Heb je nog vragen over de training?
Neem dan contact op via info@gebruikercentraal.nl
in-Novation
Meer weten over deze training of de mogelijkheden van klantgerichte trainingen voor jouw bedrijf?
Neem contact met ons op!
Bel of mail vrijblijvend naar 06 – 17028312 / barbara.vanduin@in-novation.nl.
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)