Het virtuele klantcafé van in-Novation
Klanten en medewerkers hebben de afgelopen maanden veel meegemaakt. En er is weinig echt contact geweest. Tijd om de draad samen weer op te pakken. Kom in ons virtuele klantcafé in gesprek met je klanten. Nog steeds virtueel, maar wel heel persoonlijk.
Wij bieden onze virtuele bar en facilitatie aan.
in-Novation biedt een virtuele plek aan waar medewerkers, stakeholders en klanten met elkaar in gesprek kunnen gaan over de beleving van hun dienstverlening. Wij bieden hiervoor onze virtuele bar met vijf ruimtes en onze facilitatie met werkvormen aan.
Door de ontspannen sfeer en gemoedelijke virtuele ruimte biedt onze bar verschillende mogelijkheden, zoals kennismaking en begripsvorming, en het ophalen van inzichten bij de betrokken partijen.
De medewerkers krijgen duidelijke instructies van ons mee. Na een sessie worden de diverse inzichten verzameld en middels een inzichten mapping beschikbaar gemaakt aan de gewenste afdeling.
Klanten en medewerkers voelen zich dankzij deze werkwijze gehoord. Ze zien dat er dingen tijdens het café genoteerd worden en voelen zich serieus genomen. Bij afsluiting worden alle deelnemers bedankt en geïnformeerd over wat er met de verkregen inzichten gedaan wordt.
Een keertje binnenkijken?
Ben je nieuwsgierig geworden? Wil je een rondleiding in onze virtuele ruimtes? Neem contact met ons op. Ken je iemand anders die misschien interesse heeft? Stuur dit bericht gerust door!
Barbara
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)