Journey mapping – onze succesvolle online trainingen
We hebben dit jaar alweer diverse online trainingen succesvol afgesloten; onze employee journey mapping training en de customer journey mapping training. Lees in dit artikel over de inhoud van de twee trainingen en bekijk de nieuwe trainingsdata.
Dank voor jouw training. Het was een overzichtelijk pakket met handvatten waarmee je direct aan de slag kunt – dus dat is fijn!
Didi van Tilburg, Adviseur Corporate Communicatie & Content Marketing
Verschil tussen customer en employee journey mapping
Er zijn meerdere overeenkomsten tussen customer en employee journey mapping, maar er zijn ook een aantal wezenlijke verschillen. Zo bekijken organisaties hun relatie met klanten op een andere manier, dan de relatie met hun medewerkers. Ze geven een andere definitie en doel aan de relatie en kijken daarmee ook met andere ogen naar de in kaart gebrachte klant of medewerkers reis; de journey map. Daarnaast zijn de stakeholders en de doelgroep die helpen om de journey map in kaart te brengen, bij de customer of employee journey verschillend.
Nieuwe trainingsdata. Schrijf je snel in!
Vanwege de vele aanvragen hebben we gelijk nieuwe data gepland…
Onze professional Barbara van Duin leert jou in 2 dagdelen – online – de beste methode om een customer journey of een employee journey te mappen. Elke training bestaat uit twee dagdelen, met daartussen 14 dagen om het geleerde te oefenen.
Customer journey mapping, kruip in de huid van de klant
Als customer journey mapper leer je om in korte tijd de klantbeleving te visualiseren, te begrijpen en hierover te communiceren. Je kruipt in de huid van de klant, herkent patronen en ontdekt verbeterpotentieel over kanalen en afdelingen heen.
Nieuwe data:
- Deel 1: vrijdag 10 september, 8:45 – 12:15.
- Deel 2: vrijdag 24 september, 8:45 – 12:15.
- Dit is een online training via Teams.
- Kosten: €310,- p/p
Meer weten?
Klik HIER voor meer informatie.
Employee journey mapping, juist nu!
In-Novation is van mening dat juist nu, in tijden waarbij veel medewerkers thuis moeten werken en weinig collega’s zien, het van belang is zicht te hebben op de situatie van medewerkers. Velen hebben bovendien te kampen hebben met eenzaamheid of zijn druk met het begeleiden van kinderen en het bieden van mantelzorg. De employee journey map is bij uitstek geschikt om relatief eenvoudig en nauwkeurig een beeld te krijgen van de context en beleving van medewerkers, waardoor je goed kunt inspelen op wat verschillende type medewerkers nodig hebben.
Nieuwe data:
- Deel 1: vrijdag 4 juni, 8:45 – 12:15.
- Deel 2: vrijdag 18 juni, 8:45 – 12:15.
- Dit is een online training via Teams.
- Kosten: €310,- p/p
Meer weten?
Klik HIER voor meer informatie.
We hebben dit jaar al meerdere trainingsgroepen succesvol opgeleid in journey mapping.
Zie ik jou op de volgende training?
Ik heb er zin!
Barbara
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)