Employee journey mapping – online training
Binnen beginnen, is buiten winnen!
Medewerkers hebben een sleutelpositie wanneer het gaat om loyaliteit van klanten en de beleving van jouw merk. Als je weet hoe jouw medewerkers hun werk ervaren, weet je ook wat ze nodig hebben om de gewenste beleving bij jouw klant over te brengen. Met een employee journey map heb je een heel krachtig middel in handen om zowel interne als externe ambassadeurs te creëren.
Kruip in de huid van je medewerker
Je medewerkers hebben het echte contact met je klant. Ze geven in hun interactie jouw organisatie en merk een karakter. Je wilt daarom inzicht hebben in de belevingen van de medewerker en deze ook écht snappen. Deze beleving is bewezen van grote invloed op de loyaliteit van je medewerkers en trekt bovendien de “juiste” medewerkers aan. Dit heeft weer een positief effect op zowel de loyaliteit van klanten, als ook op het succes van je bedrijf.
Om inzicht te krijgen in de medewerker-beleving, zul je deze eerst in kaart moeten brengen – ofwel een employee journey moeten mappen. Employee journey mapping is bij uitstek geschikt om in korte tijd het gedrag en de beleving van medewerkers te begrijpen en te visualiseren. Deze kennis geeft jou de mogelijkheid om efficiënt gefundeerde vervolgstappen te nemen.
Details
Onze professionals Barbara van Duin en Susan van Wijk leren jou de beste methode om een employee journey te mappen.
Deze training is geschikt voor alle HR-professionals, recruiters, managers maar ook brand managers of marketeers die zich voor zowel de beleving van klanten, als medewerkers verantwoordelijk voelen.
Data nieuwe training:
- Datum: informatie volgt.
- Dit is een live training.
- Locatie: informatie volgt.
- Kosten: informatie volgt
Meer weten?
Klik HIER voor meer informatie.
Zie ik je op de training?
Heb je vragen?
Neem gerust contact op!
Susan van Wijk
Employee experience & Projectmanagement
Mail: susan.vanwijk@in-novation.nl
Tel: 06 200 11 501