in-Novation online: Een zeer geslaagde ontwerpsessie met Mazda Motor Nederland en hun ketenpartners in binnen- en buitenland.
In huidige tijden wordt de werkende mens gedwongen om zichzelf opnieuw uit te vinden. Sommigen kijken huiverig naar de nieuwigheden waar ze in mee moeten, voor anderen is het gesneden koek. Zo stelden we bij in-Novation een online ontwerpsessie voor met onze nieuwe klant Mazda Motor Nederland en hun partners in de keten. 19 deelnemers uit zowel Nederland, als België en Duitsland namen deel aan de 3 uur durende sessie. Het was vooraf spannend, maar dat was nergens voor nodig. Het werd een zeer effectieve ontwerpsessie!
We werkten in 3 break-out groepen (via Teams) en met een digitaal whiteboard (via Mural). De output was verrassend goed, de energie bleef onverminderd hoog. Zelfs mensen die minder bedreven zijn met het werken met een computer en in het begin sceptisch waren, lukte het. Dat online vergaderen zit dus wel goed in de toekomst.
Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen?
Neem vrijblijvend contact met ons op dan krijg je een gratis consult gebaseerd op de in-Novation methode.
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)