Online training: Customer journey mapping
Wil jij leren om zelfstandig een customer journey te kunnen mappen?
Wij beloven: na deze online training kun je dat!
In de online training “Customer journey mapping” zullen onze CX-experts hun kennis en jarenlange ervaring bundelen en deze met jou als enthousiaste, klantgerichte professional delen.
Door de wol geverfde Customer Experience Professionals
Carmen Phillips (On Purpose Management) en Barbara van Duin (in-Novation) leren je in een tijdsbestek van 2 dagdelen alles wat je weten moet om zelfstandig, zowel offline als online, een customer journey te kunnen mappen.
Kwaliteit, zoals je dat van ons gewend bent
Om zo dicht mogelijk op de praktijk te zitten, vragen we je een echte case paraat hebben. We zullen van tevoren een kort telefonisch intakegesprek met je voeren, om je zo goed mogelijk te kunnen helpen en voorbereiden.
Nieuwe Details
- Training Deel 1: nieuwe datum volgt binnenkort.
- Training Deel 2: nieuwe datum volgt binnenkort.
- Dit is een online training via Teams.
- Met oog op kwaliteit hebben we plek voor 8 personen.
- Kosten: €310,- p/p
Meer weten?
Klik HIER voor meer informatie.
Zien we je op de training?
Wij hebben er zin!
Carmen & Barbara
Carmen Phillips
Customer Experience Trainer & Coach
Barbara van Duin
Certified Customer Experience Professional (CCXP)